sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciun 2010 - La Cena 1

Sarbatori fericite tuturor celor care citesc acest blog !

Iata si cateva imagini de la Craciun






eu cu Victor si Mana Ciutacu



Gica Papari cu Ioana Voicu si Ana



Victor Ciutacu si Florian Bichir intr-un moment de efuziune



Hop si Gica !



Gica Papari impreuna cu o noua cucerire



Ioana ,Tudor si Adriana Voicu impreuna cu Gabi



Rica si Florin Voicu



Distractia e in toi !



Victor Ciutacu,Mana si Florian Bichir

Incepe operatiunea "Pedepsirea lui Gica":



Gica a fost obraznic si Tatiana hotaraste sa-i introduca cateva cuburi de ghiata in pantalon cu sprijinul prietenilor










Operatiunea a reusit si ghiata se topeste in pantalonii lui Gica...



Costin Marculescu,Florian Bichir,Mana si Victor Ciutacu












Ana ,Sofie si Kati



Eu impreuna cu Florian Bichir



Eu cu Sofie care vrea sa-si recupereze caciula de mos







Ana cu Tatiana Zabet



Mario Carp,Mircea Cherebetiu,Sorin si alti prieteni

13 comentarii:

  1. Craciun fericit! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc[si eu]de urari! la fel si tie!
    super tari poze dar cel mai mult mi'au placut gravurile ce decoreaza interiorul.
    te prind chefurile,mai ales k ai multa experienta in domeniu!!! si stii ceva? esti frumos de vreme ce esti vesel!
    pe facebook:stela mihailesc .

    RăspundețiȘtergere
  3. serghei cum poti sa stai frate langa barbosu ala de bichir

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce, eu nu tot barbos sunt?
    Bichir este un personaj ciudat ,dar citit si inteligent (cel putin asa cred eu).

    RăspundețiȘtergere
  5. sant super pozele Serghei...an nou fericit!.. claudia, anglia ...doresc adresa ta de email(te-am visat!)

    RăspundețiȘtergere
  6. a facut ciutacu la greu publicitate electorala:) foarte bine)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Serghei, unde faci revelionul?
    Ai zis bine despre partid.
    ( Frumos costum....!)

    RăspundețiȘtergere
  8. asta din penultima poza , din prim plan ,de la spate seamana cu madalin ionescu :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani!!!! frumoase craciunitele in miniatura..sunt nepotelele???

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua si An Nou 2011 fericit,cu sanatate.

    Serghei,

    -frumoase fotografiile postate si in general aceasta idee .Continua.Vreau sa vad
    picturile facute de tine.Chiar sunt curios.
    -dar unde este Mitea in ele?As vrea sa-l
    vad cum este acum si sa-l intalnesc.
    Vag, l-am zarit in 2-3 fotografii din
    trecut.(grup).
    - mai iti aduci aminte cum veneai la
    "Caragiale"cu ghozdanul pe jos legat
    de o sfoara? era ceva prin clasa ta
    a IX-a.
    -sau cand intram in clasa voasta pentru
    supervizare prezenta(responsabil pe
    liceu- facut de "Mierlea") cand ceream
    sa te treaca "intarziat la ore" sau
    "absent" si profesorul ezita dar nu
    avea ce face in final fiindca aveam
    tabla mea in cancelarie pe care o
    completam?
    -sau cand in drum spre mare undeva prin
    1968/69 (cu parintii mei in "mercedes"
    condus de fostul sofer al lui Draghici)
    deodata vad in fata mercedesul vostru
    (toata familia "inside")
    si ii fac semn discret "depaseste-o"
    la care el asa face, spre rumoarea
    tatalui meu care nu stia ce consecinte
    pot rezulta? Nu s-a intamplat nimic,
    dar daca era altcineva in loc de Paul
    Niculescu-Mizil si de Mitea ce-l cunosteam bine- an identic liceu,clasa diferita,cine stie???!!!

    -muzica "pop" adevarata era ascultata
    intr-un cerc restrans (ceva gen
    Macedonski)acceptat la el acasa de
    regretatul Serban Stanciulescu ,
    non-conformistul no.1 de atunci, cu
    plete rosii,etc dar "plecat" cu cazul
    "Goma" apoi prezenta muzica la Europa
    Libera,ulterior emigrat in SUA si mort?
    Dar asta era extrem de exigent cu
    cultura ta muzicala insusita,incat din
    copii de "stabi" am fost singurul admis.

    - si continuam...?
    ALL THE BEST
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca sunteti un om bun in genere-imi place fata dvs are o dantura perfecta ,e lucrata?are niste dinti superbi cand am vazut-o la capatos [avand probleme cu dantura,fiind atat de atenta la ea mi s a facut rau ma gandeam ca daca ar fi o lucrare asa perfecta oare cati bani o fi costat,avand in vedere ca in ziua de azi sa iti pui un dinte costa cat o motocicleta]sanatate va doresc

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...