marți, 9 octombrie 2012

Popas la Scornicesti


In drum spre Orsova am oprit la Scornicesti sa vedem ce se mai intampla cu casa de origine a familiei Ceausescu.Copil fiind am fost de cateva ori pe acolo


Casa nu se poate vizita .Nu inteleg de ce nu valorificam oportunitatea de a atrage turisti si prin aceasta locatie.Figurile marcante ale epocilor trecute au atras intotdeauna turistii indiferent de opinia lor (pro sau contra)


Cu Smaranda in fata casei de origine a familiei Ceausescu



Cu Gica Papari si Dan Sonia


Smaranda , Gica Papari, eu , Dan Sonia , Donca , Lidi si nepotii Luca , Kati si Sofia


In fata casei un artist plastic l-a sculptat de Ceausescu


Plecand de la casa , ne-am gandit sa vizitam si biserica satului Scornicesti unde au fost inmormantati parintii si buncii lui Nicolae Ceausescu






Pe doi dintre pereti sunt reprezentati parintii si bunicii






Detaliu din pictura tavanului bisericii

6 comentarii:

  1. te mai intrebi Serghei de ce nu suntem ca altii si de ce nu "exploatam" ceea ce ne-ar aduce ceva bun? pentru ca asa suntem noi romanii! am trecut si eu prin Scornicesti si totul este in ruina si de multe ori treceam si pe vremea lui nea Nicu si bravo lui ca facea ce facea! dupa el potopul. eu m-am intrebat deseori, de ce nu se poate vizita vila din Primaverii? cum poti sa-ti explici asta? eu personal nu am putut. in toata lumea asta exista puncte de atractie si baga in circuitul turistic orice lucru care atrage. Ceausescu are o mare notorietate si toti ar fi curiosi sa vada unde a trait unul dintre cei mai longevivi presedinti! dar ce sa te faci cu prostia romaneasca si cu interesele rapps-ului! unguri au si ei Balatonul si cu ala s-au imbogatit...exagerez putin, dar nu sunt departe!strainii nu mai stiu ce sa mai inventeze ca sa faca bani si noi cu un brand ca a lui Ceausescu suntem vai de capul nostru. mi-e scarba de toti politicieni care isi tarasc hoiturile in fiecare zi in cladirile lasate mostenire de la nea Nicu. astia nu ar fi fost in stare nici in zece vieti de aici incolo sa ridice macar o sala de conferinte, dar sa mai faca e a facut el!! a avut atata dreptate Nicu si atunci toti l-am condamnat. de 22 de ani imi fac mea culpa ca am condamnat un regim care printre multe rele, a avut totusi ragazul sa se gandeasca si la oameni. l-am respectat pe NICU si daca as putea sa ma razbun pe cei care i-au facut rau, as face-o cu placere, pentru ca consider ca a suferit absolut degeaba.....

    RăspundețiȘtergere
  2. reusise sa faca din Scornicesti un loc foarte frumos, acum e numai o ruina...poate sa mai intoarce sa ne organizeze putin si dupa aia sa plece linistit...sa dea lectii papagalilor din ziua de astazi, care habar nu au ce inseamna sa GOSPODARESTI o tara!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stim sa atragem prin nimic. Nicu vroia sa faca din statiunea Paltinis din Sibiu o a doua Poiana. astia ne ingroapa.

    RăspundețiȘtergere
  4. suntem niste fraieri. te mai miri? eu nu o mai fac demult....

    RăspundețiȘtergere
  5. nine ca i-au ridicat macar un bust

    RăspundețiȘtergere
  6. serghei ai puso ca o sa vina MV in constanta

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...