vineri, 12 octombrie 2012

Emisiunea "Seara cu Serghei si Mara" - 11.10.12










7 comentarii:

  1. futuva in gura cu emisiunea voastra de cacat

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a placut emisiunea de la Romania TV. bravo serghei, spune adevarul mai departe! este important sa se faca dreptate in istorie! posteaza si tu niste poze cu Nicu dupa ce a iesit din inchisoare, sa il vad si eu in alte ipostate. toata imaginea pe care o am despre el, este a unui om haituit. sunt curios cum arata dupa toate evenimentele din viata lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. mai Serghei m-am umplut de neri cu emisiunea astora de la romania tv. au aratat vila lui nea nicu si au inceput cu aberatiile cu robinetii de aur si cu prosteala. ce mare vila era aia chiar si ptr 64. dar hai sa ne amintim cum s-a trait din 65 pana in 83 si sa vedem daca era prea mult ptr ceausescu vila aceea, care oricum nu era a lui!! oamenii trebuie sa inteleaga ca in tara asta s-a trait si bine, vorbesc ptr cei care s-au nascut la sfarsitul lui 89 si nu inteleg nimic. asa zisul demers jurnalistic de aseara, incercat de cei de la rtv, a fost o mare frectie. toti cei care ne-am nascut inainte de 89 stiam cum a trait ceausescu si stiam si ce a facut. ptr raiting faci orice, numai evenimentele asa cum au fost ele nu ti le explica nimeni

    RăspundețiȘtergere
  4. un moderator de doi bani, care cauta senzationalul si nu l-a gasit!

    RăspundețiȘtergere
  5. SERGHEI AI FUTUTO PE MARA ?

    RăspundețiȘtergere
  6. pe boarfa de mara au fututo toti,inclusiv...eu

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...