joi, 18 octombrie 2012

Emisiunea "Seara cu Serghei si Mara" - 17.10.2012














Un comentariu:

  1. FI ATENT SERGHEI CE SPUNEA NICU IN 94 IN FATA UNEI COMISII SENATORIALE: "Eu, de exemplu, stiam ca Iliescu a facut putin studiile la Moscova
    V.G.: (...) Domnule Ceausescu, de cand il cunoasteti pe domnul Ion Iliescu?
    N.C.: Pai, bun! Asa. Il... Direct, sau?
    V.G.: Direct! Direct!
    N.C.: De peste 25 de ani!
    V.G.: Da.
    N.C.: Poate chiar mai demult!
    V.G.: Si va rog sa ne spuneti ce stiti dv. despre activitatea dlui Iliescu... Lasa cand a fost la Timisoara si la... Astea stim si noi! Si a fost la tineret inaintea dv. si ma rog, pe unde a mai fost... Dar in ultima parte...
    N.C.: Pai, in ultima parte a fost la Iasi... Asta o cunoasteti. Dupa asta a fost la "Ape" ministru, ma rog, presedinte. Tot aia e. Si - dupa aceea - directorul Editurii Tehnice. Dupa '83, practic nu mai stiam ce face... Dar, efectiv, inainte il cunosteam. El este prieten - si a fost - cu... a fost prieten cu Mazilu. Eu aveam o relatie mai speciala cu aceasta familie s.a.m.d. Dar il cunosteam si din alte ipostaze. (...)
    V.G.: Da, domnule Ceausescu, dar in legatura cu domnul Iliescu, de ce dansul, dupa ce a avut situatia pe care a avut-o, la o varsta asa... de ce pe urma a avut o indepartare sau...
    N.C.: Pai, acum stiti ce s-a intamplat? Raporturile dintre el si tatal meu nu le cunosc! Ceea ce stiu este ca tatal meu il cunostea de cand era copil...
    V.G.: Il cunostea Nicolae Ceausescu pe...?
    N.C.: Pe Iliescu - datorita faptului ca a fost impreuna cu taica-su in... lagar...
    V.G.: Si de ce decaderea asta a lui?
    N.C.: Asta nu am de unde s-o stiu!
    V.G.: Nu stiti nimic de asta?
    N.C.: Pai, in 1971 - cand, ma rog, se spune ca si-a inceput "dizidenta" - eu eram putin pe la facultate, nu ma ocupam de problemele astea! Ma rog, acum stiti ce s-a intamplat? Eu nu sunt de acord cu dizidenta asta... Ca una e sa nu fi de acord cu anumite lucruri si una e sa fii dizident!... Mai multa atentie la nuante!
    (...)
    V.G.: Cu domnul Iliescu - in ce relatii erati dv. personal?
    N.C.: Pai, la un moment dat, cred, s-ar fi putut sa fie amicitie; dupa aceea - cunostinte. Adica ne cunosteam, ne-am intalnit... Ma rog, am discutat... In anii '70.
    V.G.: Da acum vreau sa revin afirmatia dv. in legatura cu "Cine se afla in spatele afacerii?"... De ce tocmai Iliescu?
    N.C.: Bine! Nu a fost... Eu, de exemplu, stiam ca el a facut putin studiile la Moscova... De el nu ma mir! Ca era un om mai tanar... Deci era de aceeasi varsta cu Gorbaciov. Intrebarea era cu Manescu! - care, totusi, avea o varsta...
    Pe fondul unei revolte populare a avut loc o lovitura de stat!
    V.G.: Noi suntem preocupati - nu eu personal, ci toti de aici - aceasta revolutie... care a avut loc, totusi, s-au petrecut asemenea evenimente...
    N.C.: Vedeti! Eu am o teorie putin aparte fata de dv.!
    V.G.: Va rog sa mi-o spuneti!

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...