sâmbătă, 21 august 2010

Zi onomastica la La Cena 2 - asociatul meu Mario Carp la 50 de ani !



La Cena 2 se lasa seara



Sarbatoritul - Mario -asociatul meu , impreuna cu sotia si copiii



Lumea la inceput se grupeaza in jurul open barului



Gica Papari,debuteaza serios



Victor Ciutacu de vorba cu Bartolomeu Finis(sa mai zica lumea ca vreunul din ei e ranchiunos)



Smaranda e prezenta si ea



Madalin Voicu junior impreuna cu Alexandru Zabet


Maggie - sotia lui Mario



Atmosfera se incinge



DJ Tigaie prezent ca intotdeauna la petrecerile noastre



Frigarui cu carne de vita si legume



Cora impreuna cu Tatiana Zabet,Ileana Popescu,Carmen Finis



Gica Papari de data asta in forma maxima



Cornel Radoi alaturi de prietenii mei din Miami, Ileana, Ana si Nicolae Popescu



Atmosfera placuta, mi-am reintalnit vechi prieteni,stam de vorba ...



Frigarui de pui condimentate, preferatele mele



Horatiu Malaiele impreuna cu Lambi si Petrica Abrudan, parteneri de tenis ,lansati in discutii



Eu misun pe la toate mesele si fac caterinca



Se incinge si dansul

7 comentarii:

  1. te doare-n pula!!! toata ziua bei si petreci!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce maieu ai...zici ca'i plasa de pescuit

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa porti maieu din ala :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. La bascheti.....ca are si el o varsta te rog frumos:))......toata admiratia din partea mea Che guevara

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place bloul tau se vede cine munceste la blog ... eeee nu e chiar asa nu asi dori la nimeni sa il vada pe acest om cat lucreaza mai ales cand ai o firma si culmea in ROMANIA...Serghei intra te rog eu din suflet si la mine pe site si lasa-mi un comment asta ii link-u ca iti cere si o mica parere http://cismas-eduard.blogspot.com/2010/12/uite-aici-serghei-niculescu-mizil-o.html

    RăspundețiȘtergere
  6. bravo cumetre..tine-o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...