luni, 9 august 2010

Petrecere la Snagov la "El Kapitan"


Plec cu barca catre El Kapitan pe Snagov impreuna cu Cora,Anca si Iulica


Eu cu Cora


Ajungem.Locatia e constituita dintr-o parte de terasa la lac si un salon inchis.


Dupa noi imediat sosesc si Cornel Zabet cu Tatiana


Zabet , Iulica si cu mine privim sosirea invitatilor


La bar se pregatesc bauturile.Lumanarile din decor dau intimitate


Pentru inceput, ca sa ne bage in atmosfera ne canta Beti Barbera


Un tartar de somon si cateva specialitati culinare sa nu murim de foame (mie pestele nu imi place, dar nu arata urat farfuria)


Se lasa cu rasete,glume,dans


Observatorii "federali" de pe margine fac caterinca

6 comentarii:

  1. Salut Serghei,
    ma bucur ca ti-am gasit blogul.
    Chiar am si publicat pe blogul lui Nicolae Ceausescu un articol recent despre Nicu Ceausescu si despre tine.
    vreau sa pun doua-trei poze de la tine unde e Donca si Nicu, ("trecutul meu" dar si cu Valentin si Zoia.
    Eu i-am facut lui Ceausescu blog si are un mare succes nu sunt comunist si nici n-am fost niciodata dar istoria e marea mea pasiune, l-am cercetat pe Ceausescu Nicolae si incerc sa echilibrez sa vada lumea si partea buna.
    Si un site i-am facut lui Ceausescu.
    Daca-mi permiti sa preiau pozele voi indica surs.

    aici vezi site
    http://nicolae-ceausescu.yolasite.com/

    Blog

    http://ceausescunicolae.wordpress.com/


    Daca scrii pe blog, nu pe site pui adresa ta e-mail si te contactez.
    As vrea sa fac un interviu cu tine si cu Valentin te rog spune-i lui Valentin despre blog si site.

    Cordial.
    Ovidiu Bran

    RăspundețiȘtergere
  2. Ovidiu :poti sa ma contactezi pe mail s.niculescumizil@gmail.com.Este ok poti sa preiei pozele daca mentionezi blogul meu ca sursa.Am vazut ca nu faci comentarii dubioase si aici nu ma refer ca ai comenta despre mine (despre mine comentariile sunt la liber, dupa cum de alfel ai vazut si aici pe blog).
    Nu cred ca Valentin o sa vrea sa participe la un interviu, dar ramane de vazut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Serghei,
    multumesc frumos, ti-am trimis deja un mesaj prin mail.

    despre Valentin, as vrea sa vada macar blogul.
    stiu ca Valentin nu prea da interviuri, dar poate te voi intreba pe tine iar tu il intrebi pe el.

    Mai mult, ma intereseaza copilaria, si ce parere are Valentin Ceausescu despre Ion Iliescu, si daca este adevarat ca Elena Ceausescu il ducea de mina pe micutul Iliescu in 1939, la puscarie ca sa-si vada tata Alexandru Iliescu la Targu Jiu, inca ceva se zice ca Iliescu ii vizita pe sotii Ceausescu, Elena il considera ca propiul copil. Precis ca Valentin stie.
    Dar raspunsul sa mi-l trimiti prin mail, sau cum iti e mai usor.
    Multa sanatate.
    OVIDIU.
    PS. am prelucat pozele de la tine, au iesit misto, dar le voi publica putin mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se vehiculeaza pe forumuri ca Mircea Badea are un penis de 12-13cm adica multa lume afirma chestia asta cica ar fi avut o prietena prin Ozana cand avea emisiune cu Teo si ca ar fi dezamagit-o atat de tare incat a doua zi l-a parasit si l-a facut de ras in tot cartierul multa lume a dat mesaje si a confirmat povestea. Sa fie asta motivul pentru care el e atat de frustrat, complexat, surmenat etc? Mie imi e mila de el si sper ca il poti consola spunandu-i ca e ok pentru a putea trece peste chestia asta care e foarte periculoasa daca nu este rezolvata la timp. Avand in vedere ca Mircea are o varsta inaintata la el e si mai periculoasa problema. Sper ca ii puteti da nr. meu de tel. pentru ca imi doresc sa il ajut fara cost. Numarul meu este: 0726793394. Fac si terapie de cuplu deci poate veni si cu d-ra Carmen Bruma. Va multumesc si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. PT ANONIM. Incredibil cum ii freaca pe unii grija de p...la lui Mircea Badea. Daca ti-o da un pic prin gura oare ti-o umple, anonimule?? Ce zici?? Andreea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce are sula lui badea (indiferent de dimensiuni) cu prefectura si blogul asta ?
    Andy

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...