duminică, 29 august 2010

Inregistrare vernisaj 1989- partea 2

14 comentarii:

  1. Arata-ne si noua niste tablouri de-ale tale, ca-s curios ce stil ai. Daca e suprarealism, atunci e perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt super aceste postari din perioada aceea.

    RăspundețiȘtergere
  3. aveai 36 de ani atunci, nu?frumoase cadre , cu data, cu muzica...

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca ce betii trageati in mansardele alea..:))?

    RăspundețiȘtergere
  5. a mai aparut un blog sau site, serghei mizil,ce e cu el?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am un site care nu are inca o forma finala denumit sergheiniculescumizil.com .
    Ideea a plecat de la expunerea partii de creatie pe un site separat.
    Site-ul nu a reusit sa capete forma pe care o doresc inca.
    Cand e totul ok va anunt.
    Mai exista si un blog pe wordpress care imi poarta numele dar nu are nici o legatura cu mine respectiv : http://sergheiniculescumizil.wordpress.com pe al carui realizator voi sfarsi prin a-l da in judecata (i-am scris sa isi foloseasca numele propriu cand face un blog dar se pare ca nu are suficienta imaginatie pentru asa ceva).
    Andrei in pasajul 1 - din filmarea facuta cu ocazia vernisajului- iti poti face o idee despre tablouri.
    Mai am si doua postari mai vechi in care am tablouri fotografiate (pe acest blog)

    RăspundețiȘtergere
  7. artistul serghei mizil ma surprinde im mod foarte placut. sa nu renunti niciodata

    RăspundețiȘtergere
  8. esti un ARTIST si punct. am vazut si eu secventele din Marilena. ai jucat genial....ai fost atat de natural, incat nu mi-a venit sa cred. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. www.dorinbivolu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. O, tempora! O, mores!Văzând înregistrarea ta , m-au năpădit amintirile. Am devenit nostalgică după anii când îi aveam profesori pe Mirel Zamfirescu, Dan Strâmbu, Sergiu Rugină sau Horea Paștina.Mi s-a făcut dor de colegii mei de școală Miltiade Nistoroiu, Călin Demetrescu sau Ștefan Râmniceanu, care și-au croit un drum în artă.Mi s-a făcut dor de atmosfera boemă , de discuțiile interminabile pe care le purtam în atelierul profesorului Dan Strâmbu. Minunate vremuri!!! Mi-a plăcut la nebunie filmulețul tău. Nu cumva este făcut de Adrian Valentir de la TVR?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am dat intamplator peste acest material si m-au napadit nu numai amintirile dar si cumplitul regret dupa toti cei care s-au dus.... cine esti tu Georgiana ? eu am 70 de ani si sunt din prima generatie a profesorului Rugina, a profesorului Zipser astia au fost primii cand inca nu era liceu ci scoala elementara cum era pe atunci, apoi dupa ce a murit Zipser a venit Ocavian Ilica zis nea Pica, in ultimii ani de liceu a aparut si Mirel Zamfirescu si atat pana eu am terminat in 1967, recent intr-o vizita la cimitirul Viisoara am regasit mormintele lui Ilica, Zipser, Kruh si mi-am amintit cea mai frumoasa parte a vietii mele o parte din copilarie si adolescenta intr-un loc atat de insolit................

      Ștergere
  11. toate tablourile din atelier eram pictate de tine serghei

    RăspundețiȘtergere
  12. Caravaggio de la Pescarusu' esti...:))))))
    Muzica e mortala.

    RăspundețiȘtergere
  13. Georgiana P : filmul(din care prezenta bucata este partea 2) este realizat de Adrian Valentir.
    Anonim:Toate tablourile erau pictate de mine,lucram singur in atelierul respectiv.
    Emil: intr-adevar a potrivit bine montajul si muzica Adrian V.

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...