miercuri, 9 mai 2012

Raspunsuri la intrebari

Pentru ca am fost plecat si nu am raspuns la timp intrebarilor o sa raspund aici cateva dintre ele:
1.Si eu si Nicu Ceausescu ne-am nascut in Bucuresti .Eu m-am nascut intr-o casa de pe strada Londra in frumosul cartier Dorobanti.Nu stiu in ce casa statea familia Ceausescu cand s-a nascut Nicu.
2.Privitor la zvonurile privind implicarea Danei (prietena lui Nicu) in moartea acestuia , nu cred ca aceste supozitii sunt intemeiate.Nicu era grav bolnav .Toata presiunea si stresul acelei perioade, plus anii de detentie si-au pus amprenta puternic asupra starii lui de sanatate si au grabit sfarsitul lui.
3.Am avut in cap sa fac o emisiune cu toti cei care au fost in anturajul nostru in timpurile trecute, dar o buna parte dintre ei neaga ca au fost in anturajul nostru si nu vreau sa mai creez si alte polemici (ca am destule) .Ii stimez si ii respect pe toti care au avut curajul sa recunoasca ca au facut parte din acea lume , indiferent de locul sau pozitia pe care o ocupa in prezent.
4.O sa incerc sa fac rost de inregistrarile emisiunilor vechi de la OTV
5.Nu cred ca putem sa dezvoltam litoralul nostru ca cel de la Sharm El Sheikh, dar am putea incerca sa readucem nivelul turismului macar la ce a fost in timpul lui Ceausescu.Erau prezenti toti marii operatori in turism ai Europei , aveam foarte multi nordici pentru care vremea mai rece de la inceputul sau sfarsitul sezonului romanesc nu este deranjanta.Trebuie sa luam in considerare si faptul ca schimbarile climaterice au transformat sezonul pe litoralul roamnesc intr-unul foarte scurt , din patru luni cat era inainte a devenit de doua.Rentabilizarea investitiilor e mult mai dificila in cazul asta.

5 comentarii:

  1. Esti mare de tot serghei ! Tot respectul

    RăspundețiȘtergere
  2. serghei, daca lioralul romanesc ar araa macar ca pe vremea lui nea nicu, am fi departe. incepe sa mi se para ca devine o utopie. spuneai de cei care neaga ca au fost langa voi in vremurile trecute. chiar daca ei neaga, oamenii nu sunt prosti si cred ca se cam stie cine statea pe langa voi. oricum, asa sunt "oamenii de caracter". nu renunta la ideea de a face cateva emisiuni, macar cu cei care nu s-au dezis de o parte din viata lor! orice s-ar spune despre tine, eu te apreciez si nu mi-a trecut nicu un moment prin cap sa judec apucaturile morale ale vreunui om. e treaba fiecaruia cum isi traieste viata, atata vreme cat nu ii deranjeaza pe ceilalti. imi pare sincer bine ca membrilor familiei Ceausescu, se cauta sa li se faca dreptate. Nicu si Zoe oricum au murit cu sufletul destul de amar si cred din toata inima ca isi merita reabilitatea. chiar cred cu tarie asta.tu sa ramai asa cum esti, asta este farmecul personalitatii tale. si pentru cei care nu te plac_ca sa nu folosesc cuvinte tari) ii rog, daca tot sunt mai inteligenti ca tine, sa cedeze, sa te lase in pace si asa ne vor demonstra cat sunt de "inalti" intelectual.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sa vrei, chiar sa faci o emisiune cu gasca de nebuni frumosi. litoralul nu va mai fi niciodata ce a fost sau poate va deveni, dar nu stiu daca vom mai prinde noi acele vremuri. aduti aminte cum arata neptunul, olimpul...erau perlele litoralului! acum a ramas doar mamaia, dar si aici se mai poate. ai trecut de curiozitate prin eforie? e ruina, iti spun eu! e pacat de tot. am fost binecuvantati cu de toate, de la delta la mare, dunare, munti, statiuni balneo si degeaba. ungurii, au si eu balatonul si fac ravagii...

    RăspundețiȘtergere
  4. chestia cu iubita lui Nicu, chiar cumnata su a spus-o Serghei! am vazut si eu intr-un interviu pe rtv daca nu ma insel. oricum pacat de el si pacat de tarisoara asta a noastra de care prea mult ne-am batut joc de ea. vorbesti de litoral, pai ce s-ar putea face? poate sti tu mai bine, dar cred ca urmatorii 20 de ani nu o sa avansam mult. ce a fost inainte de 89 si aici ma refer numai la turismul pe litoral, nu cred ca se va mai intmpla curand. astept sa mai fiu mintit inca 5 ani de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. n ai cum sergei sa aduci litoralul la ce a fost odata...sunt baiat de carciumar care am avut pana acum cativa ani o pravalie pe litoral si il cunosc si pe mircea pascu si pa vadim tudor ca era p acoclo mereu si pe oneata si pe saceanu si pe nely dascalescu de la ploiesti si pe toti jucatorii si majoritatea schimbasilor de pe vremea aceea...acum n ar mai putea fi din cauza servicilor foarte proaste ...ca si ai mei privatizarea s a facut prin metoda mebo sau trecand direct de fps ul de atunci...adica le am luat pe nimica toata...niciunul dintre noi nu a investit aproape nimic...am muls vaca de 23 de ani incoace dar daunele pe care le am produs turismului sunt ireparabile...totul este invechit miroase a batranete...asa ca ...cum ar putea agentia germana tui care sti bine ce era pe vremea aia ca avea birouri peste tot pe litoral ca veneau la noi pe cateva sute de marci sejurul si aveau parte de un tratament extraordinar...si muzica din restaurantele de nemti era germana si formatia erau sasi.secui...vorbitori de germana se faceau tombole...ce sa mai ii distram pe nemti la maxim ...iar de servicii nu mai vorbim..cand se duceau la amfiteatru in olimp le pica fata...era ca la las vegas vorba lui giovani becali...acum este o daramatura..mizera si jegoasa..pacat ca s a distrus..repet noi am distrus impreuna cu sistemul..noi patronii locatiilor de pe litoral care ne am imbogatit fiecare in masura lui de pe urma la ce a lasat ceausescu..dar acum nu prea mai merge asa...totusi daca niste oameni ca petcu de la jupiter sau sedan turcul sau mocea de la teleorman...sau nicu gheara (daca mai detine ce avea prin neptun)daca oamenii astia care detin aproape totul de la saturn pana la olimp...daca ei ar vrea sa faca ceva probabil ca situatia ar fi alta dar sunt slabe sansele...dintr un singur motiv...vara i scurta...in 45 de zile de full tre sa produci la maxim..nimeni nu investeste ca ar inseamna sa piarda profitul verii respective...si se merge la beleala...de ani de zile...d asta nu mai calca picior de neamt pe aici...e o beleala ...daca ai vedea paradisul din jupiter cu a ajuns sau calipso din venus...e dezolant deprimant dar asta e adevarul...cat despre voi(gasca voastra)am mai spus...voi ati inventat smecheria in romania!!!

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...