joi, 6 mai 2010

Numai idiotii cred ca se gandeste cu fata !

Serghei Mizil, către o telespectatoare: Cât de proastă eşti!


Miercuri 5 Mai 2010 - 05:13 8234 afişări - Click

Serghei Mizil

Alina Vasile

Invitat la Cristi Brancu în emisiune şi criticat de telespectatori, Serghei Mizil a trecut la jigniri.

"Faţa lui este de om beţiv. Total neinteresantă părerea acestui domn despre orice subiect", a fost mesajul unei telespectatoare.
"Păi şi am şi băut, dar ce vorbeşti cu faţa? Eu vorbesc cu creierul şi cu gura, băi...cum o cheamă pe asta? Cât de proastă eşti, Monico! Păi ce, suntem la mimă aici? Dar e proastă rău de tot!", a spus Mizil la emisiunea Agentul VIP.

4 comentarii:

  1. daca am avea mai multi domni cu fata lu dmn serghei si cum gandeste el am trai mai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. serghei esti tare sa moara mama :)) ... sunt un baiat din constanta si cred ca te am urmarit la toate emisiunile cu totzi tovarasii mei ... si vrem sa venim si noi la un spritz la tine la restaurant dar daca se poate cand esti si tu pe aici ... cum fac sa tin si eu legatura cu tine ? itzi las mail-u meu ? sa mi trimitzi si mie un nr sau ceva unde putem sa tinem legatura ? bft ( sper sa raspunzi :)) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum vrei tu, cel mai simplu o sa anunt pe blog cand fac urmatoarea deplasare la Mamaia

    RăspundețiȘtergere
  4. uite itzi las mail-u meu si te rog lasa-mi nr tau acolo si tinem legatura .. kiar mi-ar face placere sa facem un spritz .. mitylapa@yahoo.com ... astept un mail de la tine :) .. te pup bft :)

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...